torsdag 28 februari 2013

Översikt......



När min trädgård var med i Drömhem & Trädgård förra sommaren så var det någon på redaktionen som gjorde en enklare färgad skiss på min trädgård efter min väldigt enkla ritning.

Då hade vi inte kommit så långt på baksidan som är längst ner i bilden och den utelämnades helt. Så nu är tanken att jag ska ta mig i kragen och skissa fram hur jag vill ha det, och det återstår bara att se hur det blir. Det är lätt att se framför sig men att få ner det på papper sen, det är tyvärr en helt annan sak. Rita är inte min grej men allt är värt ett försök så man får en bättre överblick.
 

Ha en härlig dag
Kram Anna





2 kommentarer :

Berit sa...

jag ritar mest i huvudet jag, tycker också det är svårt att få ner på papper.
Ha en underbar dag!!

Katarinas trädgård sa...

Fin skiss, och det vore roligt att ha en sådan. Men jag kan inte planera på papper, jag måste testa i verkligheten. Och flytta ett antal gånger innan jag blir nöjd (om nånsin?).
Kram
Katarina