torsdag 20 mars 2014

Lila bollar....

 
Den första tiden i trädgården på våren är nog den bästa. Att få följa alla växter som vaknar till liv och grönska är fantastiskt. Jag längtar lika mycket varje vår efter att få sätta igång med trädgårdsbestyret  som höstens vindar och få krypa upp i fåtöljen med en härlig bok. Tur att varje årstid har sin charm!



 
Tänk så mycket det kan hända om två månader ser det ut så här...
Idag firar vi lilla sonen E, jag har alla mina grabbar i mars månad, smidigt med ett gemensamt kalas:) 
 
Ha en härlig dag alla fina som tittar in
Kram Anna
 
 
 





4 kommentarer :

Anna Vattenkanna sa...

Mmmm, jag längtar också efter mitt lilla bollhav. Nu blir det bara bättre och bättre för varje dag igen, härligt! Vi överlevde även denna vinter, haha.

Kram

Furulunden sa...

Så deilig at du deler sommer, så fint hos deg. Jeg sitter og venter på å komme i gange med å løfte ut gress. Skal lage meg en rund sitte-/krukkeplass ved inngangspartiet. Å for en vårglede :)

Erika sa...

Känns nästan overkligt att det kan se ut sådär om två månader. Ska bli härligt med lite mer grönska!
Ha en fin vecka!
Kram

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Mmm det är inte lång tid kvar nu tills vi sitter där och njuter av våra/andras trädgårdar. Härligt !